Warunki pracy:

  • wymiar etatu: 1 etat,
  • umowa o pracę.

Miejsce pracy:

  • Miejsko – Gminna Biblioteka Publiczna im. Zbigniewa Herberta w Łęcznej /Filia, ze względu na specyfikę pracy może wystąpić konieczność zastępowania pracowników w innych placówkach biblioteki.

Oferujemy:

  • ciekawe środowisko pracy,
  • możliwość rozwoju osobistego,
  • szkolenia.

Wymagania niezbędne:

  • Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego.
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki humanistyczne,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń multimedialnych.

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność prowadzenia działań animacyjnych dla różnych grup wiekowych,
  • gotowość do realizacji projektów prowadzonych przez Bibliotekę,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania,
  • umiejętność pracy w grupie oraz efektywnej organizacji pracy własnej,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • skrupulatność, sumienność i zaangażowanie,
  • kreatywność, innowacyjność oraz silna motywacja do pracy,
  • wysoka kultura osobista,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • organizacja i prowadzenie zajęć, warsztatów, imprez kulturalnych promujących literaturę, kulturę, naukę oraz aktywizujących środowisko lokalne,
  • gromadzenie i udostępnianie zbiorów Biblioteki,
  • prowadzenie dokumentacji bibliotecznej,
  • opracowywanie zbiorów,
  • udzielanie informacji,
  • skontrum księgozbioru,
  • dbałość o stan powierzonego mienia,
  • współpraca z lokalnymi instytucjami,
  • wykonywanie czynności wynikających z doraźnych potrzeb placówki,
  • dbałość o dobry wizerunek i promocję Biblioteki w środowisku,
  • uczestniczenie w programach i projektach organizowanych przez Bibliotekę.

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  • Życiorys (CV) wraz z danymi kontaktowymi ( numer telefonu),
  • Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach,
  • List motywacyjny i CV oraz oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.

Własnoręcznie podpisane następujące oświadczenia:

  • „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z  pełni praw publicznych”.
  • „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.

Informacje o terminie i miejscu składania dokumentów:

  • Wymagane dokumenty należy złożyć do 23 listopada 2022 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko - bibliotekarz”, w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Łęcznej, ul. Bożniczna 21, 21-010 Łęczna w godzinach pracy Biblioteki.
  • Dokumenty, które wpłyną do Biblioteki po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane i nie podlegają zwrotowi.
  • Osoby, które spełniają wymagania formalne, zostaną powiadomione telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Biblioteka zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadamiania o podjętej decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biblioteki Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Uwagi końcowe:

Dostarczone dokumenty zostaną poddane formalnej analizie, przeprowadzonej przez komisję rekrutacyjną. W wyniku ww. analizy, zostanie wytypowana lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Wytypowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Przewidywany termin zatrudnienia od stycznia 2023 r.